افزونه کلمات کلیدی گوگل - WordPress Keyword Tool


افزونه کلمات کلیدی گوگل - WordPress Keyword Tool

ویرایش 2.3.3

بروزرسانی: دی 1400

افزونه WordPress Keyword Tool یک افزونه وردپرس سئو برای جستجوی کلمات کلیدی می باشد که نه تنها به عنوان ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی کار می کند بلکه به شما کمک می کند که بدانید کاربران در جستجو از چه کلماتی استفاده می کنند تا آنها را هدف قرار دهید. همچنین با بررسی تراکم کلمه کلیدی اطمینان حاصل کنید که مقاله شما در نتایج موتورهای جستجو است و کلمه کلیدی انتخاب شده، بهینه است. این افزونه کلمات کلیدی گوگل به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را به روش صحیح هدف قرار دهید.

اولین قدم در سئوی سایت انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. در واقع کلمات کلیدی مناسب کلمات کلیدی است که در موتور جستجوی گوگل بیشتر از سایر عبارات جستجو می شوند. اما چگونه می توان کلمات کلیدی مناسب را پیدا کرد. گاهی کلمات کلیدی مورد نظر ما آن چیزی نخواهد بود که دیگران در گوگل جستجو می کنند. بنابراین تمام اقداماتی که در رابطه با سئو انجام می دهیم بخاطر انتخاب کلمه کلیدی نامناسب ناکام می ماند.

بنابراین باید ساختمان سئوی سایت را بر پایه کلمات کلیدی مناسب بنا کرد. افزونه وردپرس WordPress Keyword Tool که یک ابزار کلمات کلیدی گوگل برای وردپرس در سایت Codecanyon ارائه شده است، برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب براساس کلمات پیشنهادی گوگل طراحی شده است و مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

از ابزارهای دیگر این افزونه وردپرس کلمات پیشنهادی گول ارائه لیست کلمات کلیدی به منظور استفاده در سایر افزونه های سئو مانند افزونه Yoast SEO است. بنابراین این افزونه تمام ابزارهای لازم برای انتخاب و درج کلمات کلیدی مناسب در وبسایت شما را دارا می باشد. گوگل بهترین راهنما برای انتخاب کلمات کلیدی سایت شما خواهد بود.

امکانات افزونه کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل WordPress Keyword Tool

  • انتخاب بهترین کلمه کلیدی
  • قابل استفاده در پست، برگه و محصول
  • نمایش تراکم کلمات کلیدی
  • افزودن خودکار برچسب ها
  • جستجو و انتخاب انبوه کلمات
  • قابلیت استفاده از خروجی افزونه
  • سازگاری 100% با کاراکترهای فارسی
  • نمایش نتایج به روز گوگل

 

 

 


مبلغ واقعی 50,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 455

دیدگاه های کاربران (0)

پوسته و افزونه های فارسی و اورجینال

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما